tisdag 27 januari 2009

Från mitt fönster

Här kommer tre bilder från mitt nya sovrumsfönster. Kanske inte några direkt vackra bilder, men en ruggig januaridag är det inte så mycket som visar upp sig från den vackra sidan. Den stora boken som är spöklik utan löv.
Flaggstången som behöver målas. Ska faktiskt hissa flaggan i morgon. Mannen har namnsdag och även vår kung!

Detta har nog tidigare varit en 'uteplats'. Ett fint gammalt kvarnhjul som fungerar som bord. Under gräset kan man skymta skifferplattor. Här blir det kanske något gardenparty i framtiden.
Hur ser det ut från ditt sovrumsfönster?? Gör ett inlägg och lämna en kommentar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fantastisk trädgård!!! Vackert trots att det är den sämsta årstiden. Jag ska försöka ta ett kort från mitt fönster, men just nu är det oftast mörkt när jag är hemma. Längtar efter ljusare tider.

Hälsningar från fröken Dill

Fröken Dill sa...

Så här såg det ut idag!

http://frkdill.blogspot.com/2009/02/utsikt-fran-ett-fonster.html

Äntligen SOL.

Hälsningar från fröken Dill

Mojebarn sa...

I Dalarna är det vintrigt värre.

http://mojebarn.blogspot.com/

Hälsningar
Mojebarn